login
OAR București
Despre OAR București
Regulament filială
Regulament ședințe CT
Transparența decizională
Istoric
Ședințe foruri de conducere
Hotărâri
Monitorizare ședințe CTATU
Documente
Biblioteca
Patrimoniu
Profesie
Stagiatură și atestare
Dezvoltare profesională continuă
Tabloul Teritorial București
Legislatie
Instrumente profesionale
Concursuri
Echipa
Anunțuri
Parteneri
Contact, plăți, program
Prima pagină
›
Glosar
› mijloace de publicitate
Glosar:
mijloace de publicitate
1.
Ansamblu de elemente constructive (suporturi publicitare, mesh-uri, ecrane publicitare) folosite în scopul prezentării unei activități comerciale, industriale, artizanale sau liber-profesioniste ori a unui eveniment.
actul normativ: Legea nr. 185/2013 privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, Art. 3 lit. j ●
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/149533#id_artA235_ttl
+
Propuneți încă o definiție
Definiție:
Sursa:
Articol:
De exemplu: „Art. 5 alin (4)”
Adresa web:
opțional, link spre actul normativ
Contact:
Dacă doriți să vă contactăm în legătură cu definiția propusă lăsați numele, adresa de email sau telefon și, dacă e cazul, nr. TNA