Optim Project Management angajează arhitect middle senior și arhitect junior
disclaimer
OAR București face publice anunțuri de angajare pentru arhitecți, cu scopul de a veni în sprijinul membrilor săi. OAR București nu se face răspunzător de condițiile specifice de angajare și nu se identifică cu acestea sau cu profilul angajatorului. Vă rugăm așadar să discerneți cu privire la informația cuprinsă în anunțuri și să ne semnalați eventualele nereguli, în măsura în care acestea țin de competența organizației noastre.
----------------------------
Optim Project Management angajează arhitect middle senior cu experiență în proiectarea de hoteluri, spitale/ clinici, fit-out birouri, industriale (producție și depozitare cu anexe administrative și sociale) și arhitect junior.
Descrierea postului pentru arhitect middle senior - project based/ full time:
- Proiectarea clădirilor noi sau existente, cu accent pe hoteluri, spitale și amenajări și design interior pentru spații de birouri. Realizarea documentațiilor pentru proiectele tehnice și de detaliu, specificații detaliate pentru planurile de construcție, lista cantităților, autorizarea documentației și coordonarea proiectării de la toate specialitățile de proiectare.
- Participarea la întocmirea de rapoarte de audit tehnic pentru terenuri sau clădiri (technical due diligence - TDD)
Sarcini și responsabilități:
- Redactarea desenelor și documentațiilor pentru proiecte, proiectarea, în toate fazele SF, Concept, DTAC, PT, DDE în conformitate cu legislația românească și legile construcțiilor în vigoare și cerințele și documentația clienților;
- Asumarea proiectelor care i se încredințează ca șef de proiect;
- Întocmirea documentației tehnice necesare obținerii avizelor, certificărilor și autorizațiilor;
- Reprezentarea firmei în relațiile cu municipalitatea și autoritățile, respectiv cu cele de specialitate, care se ocupă de avize legate de proiecte;
- Depunerea fizica a documentațiilor pentru avize și autorizații către autorități;
- Coordonarea și menținerea legăturii cu verificatorii și asigurarea faptului că documentația are cele necesare (ștampile și semnături, etc.);
- Realizarea de relevee, în București cât și în alte localități din țară sau din afara țării, precum și verificarea la fața locului a cotelor și dimensiunilor clădirilor existente;
- Coordonarea fazelor importante ale lucrărilor atât în timpul proiectării cât și pe șantier; luarea de notițe cu acuratețe, redactarea și pregătirea proceselor-verbale (minutelor ) ale ședințelor;
- Întocmirea rapoartelor săptămânale/lunare privind stadiul proiectelor și progresul lucrărilor în timpul săptămânii/lunii.
- Elaborarea părții care vizează arhitectura și avizarea în cadrul auditurilor tehnice ale terenurilor și/sau construcțiilor (technical due diligence - TDD)
Competențe:
- Diploma în arhitectură;
- Experiență de cel puțin 4 ani în design hotelier, spitale sau spații de birouri;
- Nivel avansat de engleză scris/vorbit;
- Gândire logică, memorie;
- Corectitudine, seriozitate, atitudine bazată pe principii etice în relația cu oamenii;
- Cunoștințe avansate de operare PC – Revit, AutoCad, MS Office, Word, Excel, navigare pe internet, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator sau Corel Draw;
- Responsabil și proactiv;
- Abilități analitice și de sinteză;
- Abilitatea de a atinge obiectivele într-o manieră rapidă și corectă;
- Abilitatea de a organiza timpul, sarcinile propria cât și din echipa din care face parte;
- Capacitatea de a respecta termenele limită;
- Atenție la detalii;
- Capacitatea de a învăța lucruri noi, de a reține și de a aplica noile informații;
- Foarte bune abilități interpersonale (orale și scrise) și de comunicare în afaceri.
CONTACT
hr@optimpm.com
Pentru a aplica vă rugăm să ne trimiteți curriculum vitae, portofoliu (care trebuie să conțină o selecție cu proiectele realizate pentru una sau mai multe din programele următoare: hoteluri, spitale/ clinici sau fit-out de birouri, clădiri industriale de producție/depozitare cu toate planurile de nivel, secțiunile și fațadele), recomandări - constituie un avantaj.
Vă rugăm să precizați pentru ce fel de colaborare ați aplicat: full time job sau project based.
Descrierea postului de arhitect junior:
- Redactarea și asistență în proiectarea sau reproiectarea clădirilor noi sau existente. Sarcinile includ crearea de specificații detaliate pentru planurile de construcție, calculul cantităților, documentația de autorizare, etc.
Sarcini și responsabilități:
- Redactarea desenelor și documentațiilor pentru proiecte, proiectarea, în toate fazele SF, Concept, DTAC, PT, DDE în conformitate cu legislația românească și legile construcțiilor în vigoare și cerințele și documentația clienților;
- Întocmirea documentației tehnice necesare obținerii avizelor, certificărilor și autorizațiilor;
- Reprezentarea firmei în relațiile cu municipalitatea și autoritățile, respectiv cu cele de specialitate, care se ocupă de avize legate de proiecte;
- Depunerea fizică a documentațiilor pentru avize și autorizații către autorități;
- Coordonarea și menținerea legăturii cu verificatorii și asigurarea faptului că documentația are cele necesare (ștampile și semnături, etc.);
- Realizarea de relevee, în București cât și în alte localități din țară sau din afara țării, precum și verificarea la fața locului a cotelor și dimensiunilor clădirilor existente;
- Participarea la coordonarea fazelor importante ale lucrărilor atât în timpul proiectarii cât și pe șantier; luarea de notițe cu acuratețe, redactarea și pregătirea proceselor-verbale (minutelor ) ale ședințelor;
- Întocmirea rapoartelor săptămânale/lunare privind stadiul proiectelor și progresul lucrărilor în timpul săptămânii/lunii.
Competențe:
- Diploma în arhitectură;
- Nivel avansat de engleză scris/vorbit;
- Cunoștințe avansate de operare PC – Revit, AutoCad, MS Office, Word, Excel, navigare pe internet, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator sau Corel Draw;
- Permis de conducere – categ. B – este o necessitate;
- Gândire logică, corectitudine, fiabilitate, atitudine principială în relația cu oamenii;
- Responsabil si proactiv;
- Abilități analitice și de sinteză;
- Abilitatea de a atinge obiectivele într-o manieră rapidă și corectă;
- Abilitatea de a organiza timpul, sarcinile și locul de muncă;
- Capacitatea de a respecta termenele limită;
- Atenție la detalii;
- Capacitatea de a învăța lucruri noi, de a reține și de a aplica noile informații;
- Foarte bune abilități interpersonale (orale și scrise) și de comunicare în afaceri.
CONTACT
hr@optimpm.com
Pentru a aplica vă rugăm să ne trimiteți curriculum vitae, portofoliu (care trebuie să conțină diploma și alte proiecte cu toate planurile de nivel, secțiunile și fațadele proiectelor pe care le-ați desenat/proiectat), recomandări din partea profesorilor (constituie un avantaj).
DESCRIEREA COMPANIEI
Optim Project Management este una dintre cel mai importante companii de proiectare generală, management, cost și construcții care operează în Europa Centrală, de Sud și de Est.
Compania a fost înființată în iulie 2009 și aduce idei revigorante pe piața construcțiilor, combinate cu o experiență profesională considerabilă. Pentru mai multe detalii accesați linkul
https://optimpm.com/about-us/
----------------------------
disclaimer
OAR București face publice anunțuri de angajare pentru arhitecți, cu scopul de a veni în sprijinul membrilor săi. OAR București nu se face răspunzător de condițiile specifice de angajare și nu se identifică cu acestea sau cu profilul angajatorului. Vă rugăm așadar să discerneți cu privire la informația cuprinsă în anunțuri și să ne semnalați eventualele nereguli, în măsura în care acestea țin de competența organizației noastre.