Ministerul Justiției anunță demararea licitației pentru selectarea unei firme de proiectare care să ofere servicii de asistență tehnică pentru evaluarea și revizuirea proiectelor tehnice pentru Judecătoriile Calafat și Corabia în cadrul Proiectului Îmbunătățirea Serviciilor Judiciare, componenta 1 – Îmbunătățirea funcționării instanțelor și instituțiilor aflate sub autoritatea Ministerului Justiției, proiect finanțat de BIRD prin Acordul de Împrumut nr. 8695-RO, ratificat prin Legea nr. 173/2017.
Firma de proiectare își va exercita sarcina într-o perioadă de aproximativ 6 luni calendaristice astfel: aproximativ 5 luni pentru evaluarea și actualizarea proiectelor tehnice, aproximativ 1 lună pentru obținerea autorizațiilor de construire și avizelor/aprobărilor aferente. Bugetul estimat este de maxim 192.000 EURO (TVA inclus).
Participanții la licitație se pot asocia cu alte firme pentru a-și îmbunătăți calificările, cu indicarea clară dacă asociația este sub forma unei asocieri mixte și/sau a unei sub-consultanțe. În cazul unei asocieri în participație, toți partenerii din asociere în participațiune vor fi răspunzători solidar pentru întregul contract, dacă sunt selectați.
Câștigătorul va fi selectat în conformitate cu metoda de selecție a costurilor minime stabilită în Regulamentul de achiziții.
Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de mai jos în timpul programului de lucru (de la 09:00 la 17:00).
Ofertele trebuie trimise în formă scrisă la adresa de mai jos (în persoană, prin poștă sau prin e-mail) până pe 17 august 2023, ora 17:00, ora locală.
Ministerul Justiției
Departamentul pentru Implementarea Proiectelor cu Finanțare Externă, str. Apolodor 17, sector 5, 050741, București, România
Tel: +40 037 105 1212
E-mail: adriana.gheorghiu@just.ro (Adriana-Victoria Gheorghiu, Director adjunct proiect); radu.sendroiu@just.ro (Radu-Emil ȘENDROIU, Manager Achiziții)
Toate detaliile despre proiect le găsiți la dresa de mai jos:
Informații relevante:
Serviciile de asistență tehnică includ evaluarea și actualizarea documentației autorizațiilor de construire, proiecte tehnice și estimări generale prin următoarele activități:
1. Efectuarea unei noi expertize tehnice (screening structural pe baza Codului de proiectare seismică – Partea a III-a – Prevederi pentru evaluarea seismică a clădirilor existente, cod P 100-3/2019) pentru revizuirea/actualizarea documentației;
2. Revizuirea, actualizarea, completarea/corectarea, de la caz la caz, a documentațiilor inițiale PT;
3. Numai dacă este necesar și în funcție de punctul a) de mai sus, vor fi actualizate Devizul General și devizele aferente, cu prezentarea documentelor justificative necesare;
4. Asistență beneficiarii pentru obținerea autorizațiilor de construire.
Consultantul trebuie să acopere următorul domeniu de expertiză, oferind dovezi ale experienței anterioare naționale/internaționale în cel puțin 2 proiecte relevante, inclusiv experiență de lucru în România:
- Experiență în proiectare arhitecturală cu accent pe clădiri publice, lucrări civile și instalații – 40 de puncte;
- Experiență în restaurarea monumentelor istorice, restaurarea structurilor istorice, lucrări de restaurare în domeniul instalațiilor (electrice, mecanice, HVAC și instalații sanitare), restaurare componente artistice și refacere finisaje proiectare, calcul de cantități în domeniul lucrărilor de restaurare etc. cu cunoștințe ale legislației române în vigoare – 40 de puncte;
- Experiență despre cele mai noi standarde de proiectare de mediu și metodologii seismice pentru clădiri publice, apărare împotriva incendiilor, fizica clădirii – 15 puncte;
- Experiența în Europa de Est și cu instituții financiare publice/internaționale/proiecte finanțate de bancă este considerată un avantaj – 5 puncte.