Primăria Municipiului București a publicat anunțul pentru prelungirea termenului de dezbatere publică a Proiectului de hotărâre privind constituirea Comisiei de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice, de aprobare a Regulamentului privind desfășurarea evenimentelor pe domeniul public al Municipiului București. Astfel, acesta se află în dezbatere publică până în data de 28.02.2023. De asemenea, este prelungit până la data menționată și termenul pentru primirea în scris a propunerilor, a sugestiilor și a opiniilor cu valoare de recomandare la următorul proiect de hotărâre, conform prevederilor Legii nr. 52/2003 republicată privind transparența decizională în administrația publică:
Link proiect
https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/1615
Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Registratura P.M.B. (C.I.D.R.C.), la adresa B-dul Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5, în zilele de luni, marți, joi și vineri, între orele 08.30-16.30, și în ziua de miercuri, în intervalul orar 8.30-18.30. Proiectul mai poate fi consultat la sediul Primăriei Municipiului București din B-dul Regina Elisabeta nr. 47, sector 5 și pe pagina de internet a instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 28.02.2023:
- prin site-ul www.pmb.ro - secțiunea "Consiliul General al Municipiului București/
Proiecte supuse dezbaterii publice", linkuri:
https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte
https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/1615 - link pentru proiectul în discuție
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: relatiipublice@pmb.ro; proiecte.supuse.dezbaterii.publice@pmb.ro;
- prin poșta pe adresa P.M.B. B-dul Regina Elisabeta nr. 47, sector 5 - Direcția Asistență Tehnică și Juridică;
- la Registratura P.M.B. (C.I.D.R.C.), la adresa Bd. Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5, în zilele de luni, marți, joi și vineri, între orele 08.30-16.30, și în ziua de miercuri, în intervalul orar 8.30-18.30.
Materialele transmise vor purta mențiunea "Propuneri pentru Proiectul de
hotărâre privind constituirea Comisiei de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice, de aprobare a Regulamentului privind desfășurarea evenimentelor pe domeniul public al Municipiului București”
Ulterior vă vor fi comunicate data, ora și locul de organizare a întâlnirii de dezbatere publică.
Sursa foto: UAR