Filiala București a Ordinului Arhitecților din România angajează responsabil relația cu administrația
Filiala București a Ordinului Arhitecților din România organizează în perioada 14 septembrie – 18 octombrie 2021, la sediul din str. Sf. Constantin nr. 32, sector 1 București, concurs pentru ocuparea postului de responsabil relația cu administrația. Sunt căutate persoane cu bune aptitudini manageriale și de comunicare intra și extra-profesionale care să răspundă solicitărilor cuprinse în prezentul anunț.
Candidații se pot înscrie până în data de vineri 08 octombrie 2021, ora 13:00.
Cerințe și competențe
- studii universitare finalizate cu diplomă;
- cetățenie română;
- domiciliul sau reședința în București;
- grad de ocupare a postului: full-time, 40 ore / săptămână, 8 ore / zi;
- mediul de lucru: sediul Filialei București a O.A.R.
- cunoștințe operare PC: Microsoft Office, Excel, Google, etc.
- foarte bună exprimare verbală și în scris, formală și informală, on și off-line;
- capacitate de interacțiune socială, deschidere cultural-profesională;
- cunoașterea limbii engleze scris și vorbit;
- punctualitate, respectarea termenelor;
- capacitate de a conduce o echipă și de a eficientiza proceduri;
- rigurozitate privind înțelegerea limitelor regulamentare în care se desfășoară activitatea filialei;
- disponibilitate pentru program prelungit.
Desfășurare concurs
Concursul se va desfășura în două faze, selecția dosarelor și interviu, după cum urmează:
- marți 14 septembrie 2021 - publicare anunț concurs;
- vineri 08 octombrie 2021, ora 13:00 - termen limită pentru depunerea online a dosarelor la adresa de e-mail a Filialei București a O.A.R.: secretariat@oar-bucuresti.ro
- luni 11 și marți 12 octombrie 2021 - selecția dosarelor;
- miercuri 13 octombrie 2021 - invitarea candidaților selectați la interviu;
- joi 14 octombrie 2021 începând cu ora 10:00 - interviu la sediul Filialei București a O.A.R. din str. Sf. Constantin nr. 32, sector 1 București;
- luni 18 octombrie 2021 - anunțarea câștigătorului concursului.
Conținutul dosarului de concurs
- scrisoare de intenție în limba română - cel mult o pagină A4;
- scrisoare de intenție în limba engleză - cel mult o pagină A4;
- curriculum vitae în limba română, maximum două pagini A4;
- minimum două recomandări relevante de la foști angajatori/coordonatori de activitate (maximum o pagină A4/recomandare);
- material de prezentare a unei activități asemănătoare – maximum două pagini A4.
Documentele solicitate se depun on-line la adresa de e-mail a Filialei București a O.A.R.: secretariat@oar-bucuresti.ro
La interviu vor participa numai candidații a căror dosar a fost selectat.
Criterii de selecție
Etapa I – dosar:
- calitatea redactării dosarului: dosarul va fi complet, candidații vor depune până la termenul anunțat toate documentele enumerate;
- capacitatea de implicare în acțiuni și activități comune cu administrația, instituții, organizații;
- calitatea exprimării.
Etapa II – interviu:
- cunoașterea organizației;
- abilitatea de a se documenta și de a face analize și sinteze;
- abilitatea de a lucra în echipă și de a coordona echipa de organizare a unor evenimente;
- interesul pentru relația membrilor cu organizația, pentru profesie, pentru calitatea arhitecturii și dezvoltarea orașului;
- abilitatea de a discuta și a comunica cu reprezentanți din administrație, instituții publice, organizații profesionale, învățământ superior;
- calitatea exprimării.
Pentru relații suplimentare vă invităm să vă adresați Filialei București a Ordinului Arhitecților din România la tel./fax 021 303 92 26, luni-joi între orele 8:30 – 16:30, vineri între orele 8:30-14:00.
14 septembrie 2021
arh. Emil Ivănescu
Președinte O.A.R. București