Prima campanie de contact telefonic direct cu toți cei 4277 arhitecți din comunitatea de arhitecți OAR București. Campania s-a desfășurat în perioada mai/decembrie 2020 și este o premieră în cei douăzeci de ani de la înființarea filialei.
Am dorit să realizăm un contact direct cu cât mai mulți dintre cei înscriși în filiala noastră, pentru a actualiza și verifica baza de date, pentru fi mai aproape de ei în această perioadă dificilă, și pentru a da startul unui program anual de Call Center OAR București.
Dorim să mulțumim personalului OAR București care, pe baza unui program riguros și în condițiile unei organizări specifice unui an pandemic, a reușit să ducă la bun sfârșit acțiunea. Menționăm astfel pe: Irina Mihalache, Tanța Tudor, Isabelle Teodorescu, Liliana Bleau, Marius Iordache și Cristian Zaharia. De asemenea, dorim să mulțumim colegilor din Consiliul Teritorial și Colegiul Director pentru consiliere și sprijin.
Arhitecții sunați au fost rugați să-și actualizeze datele personale, și au fost invitați să se aboneze la newsletter și la grupul de facebook lansat de filială: Arhitect Forum. În cazul arhitecților stagiari a fost creat un set de întrebări menite să identifice problemele acestora. Dintre cei apelați, un procent de aproximativ 20% nu au putut fi contactați, fie pentru că numărul a fost greșit, fie pentru că nu au răspuns. Acestora li s-a trimis un mesaj pe mobil.
Analiza statistică a întregii acțiuni este detaliată prin graficele prezentate în acest studiu. Dorim să precizăm că modul de comunicare cu arhitecții a fost gândit astfel încât întreaga convorbire să dureze în medie 7 minute.
Această campanie este primul pas al unei acțiuni care poate fi reluată anual și completată cu un program de sondaje pentru clarificarea problemelor pe care le întâmpină arhitecții bucureșteni. Dorim să fim cât mai aproape de ei, să comunicăm cu toți membrii înscriși, și să transparentizăm activitatea filialei în folosul arhitecților din OAR București.
Arh. Emil Ivănescu
Președinte OAR București