Prima paginăAnunțuriianuarie 2021 › Formare profesională pentru ocupația Manager de Proiect și pentru ocupația Șef Serviciu Instituție Publică/Urbanism - seria 15-19.02.2021
28 ianuarie 2021 • Profesional

Formare profesională pentru ocupația Manager de Proiect și pentru ocupația Șef Serviciu Instituție Publică/Urbanism - seria 15-19.02.2021

Stimate coleg,

Am plăcerea să vă informez că Ordinul Arhitecților din România, Filiala Teritorială București, în cadrul programului OARB Arhitect Antreprenor, a organizat deja, în parteneriat cu furnizorul autorizat de formare profesională Faxmedia Consulting, 3 serii de cursuri în sistem on-line pentru ocupația MANAGER DE PROIECT (cod C.O.R. 242101), cursuri finalizate cu examinare și cu certificare autorizată de către Autoritatea Națională pentru Calificări (A.N.C.).

Acum pregătim următoarele 2 serii și, dat fiind faptul că mai mulți colegi arhitecți, din cadrul altor filiale decât OAR București, și-au manifestat interesul pentru aceste programe de formare, îmi face plăcere să vă informez că pot participa la cursuri și colegii arhitecți din țară. Iată detaliile:  

Desfășurarea cursurilor: cursurile se vor desfășura zilnic, luni – vineri, câte 6 ore/zi, de la 10,00 la 16,00, cu pauză de prânz; lunea, după săptămâna de curs, are loc examinarea pentru seria care termină; SERII DE CURS: 15-19 februarie, 22-26 februarie 2021.

Formatori: prof. univ. dr. Mihaela MUREȘAN, prof. Vasile MUREȘAN, arh. Carmen TETICI;

Facilități acordate special pentru membri O.A.R. București:

1. cursanții primesc acces la platforma de e-learning faxmedia.ro, unde pot urmări cursul de manager de proiect (înregistrat) susținut și de către alt lector (pentru diversitatea abordării);

2. Cursanții vor efectua, după finalizarea cursului, 2 zile suplimentare (după același orar) de aplicații practice cu privire la managementul de proiect în construcții, susținute de către doamna arh. Carmen TETICI, formator și practician; aceste zile suplimentare vor fi stabilite de comun acord între cursanți și lector - pot fi și în week-end.  

PENTRU CURSUL „ȘEF SERVICIU INSTITUȚIE PUBLICĂ/URBANISM” (cod C.O.R. 111225), solicitat de unii dintre colegii care au participat la cursuri, vă informăm că acesta are același program ca și programul de formare manager de proiect și același număr de ore; documentele necesare înscrierii, procedura de înscriere și tariful sunt tot cele de mai jos; cei interesați se pot înscrie și, după completarea unei grupe, vor fi anunțați operativ despre perioada de desfășurare.

Documentele necesare înscrierii (în copie, se transmit la partenerul de formare profesională și la O.A.R. Filiala București, simultan, pe adresele de e-mail office@faxmedia.ro și secretariat@oar-bucuresti.ro) :

a. carte de identitate;

b. certificat de naștere;

c. certificat de căsătorie (doar dacă, prin căsătorie, cursantul și-a schimbat numele de familie);

d. diploma de studii;

e. fișa de înscriere;

După transmiterea fișei, vă rugăm să cereți confirmarea telefonică la Secretariatul General Faxmedia, telefon 0372-032.313. 

Tariful unic de instruire se achită în contul Filialei Teritoriale București a Ordinului  Arhitecților din România, cod fiscal 14244188, cont RO14 BTRL RONC RT02 9588 5004, deschis la BANCA TRANSILVANIA, după emiterea facturii: 900 lei/ cursant (cursurile autorizate au TVA zero).

În tarif sunt incluse toate costurile, inclusiv transmiterea certificatului prin poștă cu confirmare de primire. Tariful poate fi achitat atât ca persoană fizică cât și ca persoană juridică (a se vedea fișa de înscriere).

O.A.R. Filiala teritorială București
Arh. Emil IVĂNESCU
Președinte                                   

Faxmedia Consulting
Mircea-Alexandru MATEI 
Director General


Fișiere atașate: