Dragi colegi,
Având în vedere declararea stării de alertă pe teritoriul României prin Legea 55/15.05.2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, vă prezentăm modalitatea în care urmează să se desfășoare activitatea Filialei București a OAR în această perioadă. Vă asigurăm că instituirea acestui program este determinată de preocuparea filialei atât pentru respectarea legii cât și pentru protejarea sănătății dumneavoastră și a salariaților.
Începând cu 18 mai 2020, pe durata stării de alertă, relația Filialei București a O.A.R. cu membrii se va desfășura în continuare telefonic și pe e-mail conform programului cunoscut: luni-joi 08:30-17:00, vineri 08:30-14:30 și activitățile prestate de salariați se vor desfășura în regim de telemuncă.
SERVICIU DE PERMANENȚĂ
Filiala pune la dispoziția membrilor un serviciu de permanență - de luni până joi între orele 10:00-16:00, vineri 10:00-14:30. Serviciul este asigurat de salariații filialei care se vor prezenta la sediu, prin rotație, conform unui program bine stabilit.
Profitând de vremea în încălzire, arhitecții vor fi invitați să aștepte în grădina sediului, amenajată în acest scop, sediul filialei va fi închis accesului publicului.
ELIBERARE DOVEZI
Dovezile de înregistrare a proiectelor de arhitectură din cadrul documentațiilor DTAC/DTAD se vor elibera exclusiv online, în zilele de marți și joi ale fiecărei săptămâni, între orele 10:00-16:00.
Pentru funcționarea acestui serviciu este obligatorie încărcarea pe SIOAR a Certificatului de Urbanism complet și a Planului de Situație propus.
Plata taxei pentru dovadă este obligatorie și se face exclusiv online și numai prin SIOAR.
Arhitecții care solicită dovada în original vor alege în SIOAR opțiunea „Transmitere prin curier cu plata la livrare” (costurile sunt suportate de solicitant).
PRIMIRE / ELIBERARE DOCUMENTE
Alte documente precum adeverințe, acte BIA, suspendare/reluare drept de semnătură, înscrieri/depunere documente stagiu, transferuri, cereri diverse, etc. vor fi eliberate online, în zilele de marți și joi, între orele 10:00-16:00. Pentru eliberarea documentelor solicitanții vor transmite o cerere semnată, parafată cu parafa OAR și scanată pe adresa de e-mail a Filialei București a OAR – secretariat@oar-bucuresti.ro . Arhitecții care solicită documentul în original vor preciza în cerere că doresc transmiterea acestuia prin curier cu plata la livrare (costurile sunt suportate de solicitant).
PERSOANE DE CONTACT:
Arhitecții și angajații prezenți la sediul filialei vor respecta regulile de igienă și de distanțare socială impuse de autorități.
Ședințele forurilor de conducere ale Filialei București a OAR vor continua să se desfășoare online, pe platforma Zoom.
Pe perioada stării de alertă desfășurarea activităților cu public în sediul Filialei București a OAR va fi interzisă.
Acest mod de lucru va fi prelungit dacă va fi cazul.
Vă rugăm să ne ajutați cu respectarea programului pentru această perioadă dificilă pe care o traversăm.
Vă mulțumim pentru înțelegere,
arh. Emil Ivănescu,
Președinte OAR București