În atenția filialelor teritoriale OAR
Ref: upgrade SIOAR la versiunea 3.1
Bună ziua
În data de joi 30 aprilie 2020, începând cu ora 17:00, se va încărca în SIOAR versiunea 3.1.
Încărcarea versiunii noi va dura câteva ore perioadă în care SIOAR nu va fi accesibil.
Mulțumim secretariatelor filialelor teritoriale OAR pentru sprijinul acordat în depistarea erorilor și a suportului oferit pentru îmbunatățirea aplicației SIOAR.
Această versiune va cuprinde următoarele modificări:
1. S-au rezolvat problemele de afișare a zonei de încărcare documente de pe pagina de cerere dovadă;
2. S-a reintrodus posibilitatea de a încărca/șterge fișiere pe cererea de dovadă după aprobare de către utilizatorii de tip filială/admin;
3. A fost adăugată transmiterea de notificări care cuprinde ID cerere către arhitect chiar dacă acesta nu bifează „Creează cont în SIOAR” pe cererea de înscriere în OAR;
4. În zona de filtrare, pe pagina de Istoric cereri dovezi au fost adăugate câmpurile Județ domiciliu membru, Beneficiar și Nume proiect;
5. În ListView, pe pagina de Istoric cereri dovezi au fost adăugate coloanele Beneficiar și Nume proiect;
6. A fost adăugat statusul Respins la opțiunea de filtrare Status și în Istoric Dovadă lucrare;
7. Au fost făcute corecții astfel încât atunci când membrul nu are dreptul să solicite dovadă sistemul să nu permită clonarea unei Cereri de dovadă;
8. A fost activată funcționalitatea de anulare dovadă de către utilizatorii Admin/Filială pentru cererile de dovezi soluționate;
9. A fost corectată ordonarea listei de Cereri dovezi;
10. Au fost implementate restricții astfel încât atunci când o Cerere este anulată, să nu mai poată fi aprobată;
11. Au fost acordate drepturi de vizualizare dovezi vechi & drepturi de clonare și descărcare documente și pentru utilizatorii membru (Istoric Dovadă lucrare);
12. S-a implementat transmiterea de notificări către membri și pentru cererile de dovadă care sunt în statusul de Solicitare completări;
13. S-a introdus posibilitatea ca membrul/filiala să poată anula o cerere de dovadă în statusul de draft;
14. S-a introdus posibilitatea ca utilizatorii de tip filială/admin să poată adăuga/șterge fișiere încărcate pe cererea de dovadă post aprobare;
15. La Anularea unei dovezi s-a reintrodus opțiunea de a anula sau nu a plății dovezii respective.
16. La lista de motive respingere dovadă s-a adăugat Depășirea competențelor;
17. S-au remediat diverse probleme de afișare;
18. S-au corectat problemele apărute la transmiterea unor notificări la depunerea unei cereri de dovadă;
19. S-au corectat erorile apărute în urma Clonării unei dovezi.
20. S-a corectat eroarea apărută la selecția Aprobator cerere dovadă pe contul de Aprobator filială.
Cu stimă,
Dragoș Cercel
Ordinul Arhitecților din România
str. Arthur Verona, Pictor nr.19
010312, București, România
tel/fax: 021 317 26 34, 0728 872 150
e-mail: dragos.cercel@oar.archi
mobil: 0728 872 132