Stimați colegi,
Începând cu luna ianuarie 2016, noul sistem informatic al O.A.R. - SIOAR - este activ. Precizăm că, în cadrul SIOAR, există o aplicație pentru eliberarea dovezilor de înregistrare a proiectelor de arhitectură din cadrul documentațiilor DTAC/DTAD care, la cererea O.A.R. este obligatoriu de folosit de toți membrii începând din 1 ianuarie 2016 - conform hotărârii Colegiului Director Național.
Pentru accesarea aplicației de eliberare a dovezilor este necesar să vă activați contul personal care v-a fost dedicat în SIOAR. Activarea se face pe baza datelor de identificare - nume de utilizator și parolă - pe care vi le punem la dispoziție la sediul filialei București sau, la cerere pe e-mail. Precizăm că parola poate fi ulterior modificată de către dumneavoastră (cu precizarea că recuperarea parolei uitate poate fi făcută de fiecare în parte de pe calculatorul propriu).
Precizăm că în cadrul contului personal activat în SIOAR fiecare dintre dumneavoastră își va putea actualiza datele legate de eliberarea dovezilor - de exemplu numele corect și complet al firmei prin care s-a derulat proiectul care se înregistrează și codul fiscal al firmei respective.
Anexăm acestui anunț următoarele 2 documente:
1. Prezentarea domnului arh. Șerban Țigănaș, Președinte O.A.R., a importanței noului sistem informatic pentru asigurarea managementului datelor membrilor.
2. Prezentarea semnată de domnul Dragoș Cercel, administrator IT al O.A.R., privind activarea contului personal în cadrul SIOAR.
Cu stimă,
04 ianuarie 2016
arh. Cornelia Burcuș
Secretar Executiv
--
Filiala Teritorială București a Ordinului Arhitecților din România
str. Sf. Constantin nr.32, sector 1
010219 București, România
Punct de lucru
str. Academiei nr. 18 - 20, sector 1
010014 București, România
tel/fax: 021-3039226, 021-3077163
e-mail: oarbuc@rdsmail.ro
www.oar-bucuresti.ro
www.anuala.ro