Prima paginăAnunțuriseptembrie 2008 › Anunt achizitii publice 23.09.2008
23 septembrie 2008

Anunt achizitii publice 23.09.2008

Stimate colege,
Stimati colegi,

Transmitem, alaturat, anunturi privind achizitii de servicii de proiectare.

Cu stima,

23 septembrie 2008

Secretar Executiv
arh. Cornelia Burcus

ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA; ACHIZITIE DE SERVICII

Proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice.

Anunt de participare numarul 63686

Sectiunea I: Autoritatea contractanta.

I. 1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact: Ministerul Economiei si Finantelor, adresa postala: Bucuresti, bd. Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sectorul 3, cod postal 050741, punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, telefon 0040.21/326.55.55, interior 207, în atentia: dnei. Iancu Teodora Daniela, email: teodora.iancu@mfinante.ro, fax 0040.21/326.87.09; 004021/326.87.30, adresa internet (URL): http://cfcu.mfinante.ro, adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro.

I. 2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale):

Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora.

Activitate (activitati): servicii generale ale administratiilor publice.

Autoritatea contractanta actioneaza în numele altor autoritati contractante: nu.

Sectiunea II: Obiectul contractului.

II. 1) Descriere.

II. 1. 1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta: 19.1.1. Servicii pentru construirea de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea unor locatii existente - 19.1.1.2 IJPF Suceava, IJPF Galati, IJPF Botosani.

II. 1. 2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor.

Servicii

12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii de proiectare urbanistica si peisagistica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice.

Locul principal de prestare: sediul IGPF Bucuresti, Amplasamentele IJPF Suceava (sediul SPF Brodina, sediul IJPF Suceava, sediul PTF Vicsani), IJPF Galati (sediul SPF Oancea), IJPF Botosani (sediul SPF Românesti).

II. 1. 3) Anuntul implica: un contract de achizitii publice.

II. 1. 4) Informatii privind acordul-cadru.

II. 1. 5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor:

Principalele activitati pentru fiecare locatie:

- întocmirea documentatiilor tehnico-economice fazele P.A.C., P.T., D.D.E., Caiet de sarcini, în conformitate cu legislatia în vigoare (Legea nr. 10/1995, HG 1179/2002, LEGEA 50/1991, LEGEA 7/1997 Norme si Instructiuni Tehnice în vigoare);

- întocmirea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii de construire, documentatii teren acolo unde este cazul, studii si documentatii necesare pentru punerea în opera a obiectivului (studii de evaluare a impactului asupra mediului - în conformitate cu directiva U.E. nr. 97/11/CCE, O.U.G. nr. 195/2005, ORDINUL NR. 860/2002 si H.G. nr. 918/2002, etc.) - întocmite în 2 exemplare. Proiectantul va obtine toate avizele necesare conform certificatului de urbanism;

- întocmire caiet de sarcini si documentatie de atribuire în conformitate cu prevederile legislatiei nationale si a formularelor ce vor fi puse la dispozitia ofertantului câstigator, pentru lansarea licitatiei de achizitie de lucrari;

- participarea la procedura de evaluare a ofertelor pentru contractele de lucrari, prin experti cooptati;

- asigurarea verificarii proiectului de verificatori tehnici atestati;

- asistenta tehnica din partea proiectantului asigurata pe toata perioada de executie a lucrarii în baza proiectului mai sus mentionat;

- elaborarea instructiunilor de exploatare;

- includerea în documentatie a masurilor de protectia muncii si P.S.I. pentru obiectivul de investitii prezentat.

Toate activitatile vor fi executate cu respectarea prevederilor, normativelor, reglementarilor tehnice si legislatiei nationale în vigoare la data atribuirii contractului (H.G. nr. 273/1994, Legea nr. 50/1991, Legea nr. 10/1995, etc.).

II. 1. 6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile):

71322000-1 - servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev. 2).

II. 1. 7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice: da.

II. 1. 8) Împartire în loturi: da.

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi.

II. 1. 9) Vor fi acceptate variante: nu.

II. 2) Cantitatea sau domeniul contractului.

II. 2. 1) Cantitatea totala sau domeniul: principalele activitati sunt cuprinse în fisa de date, pct. 2.2.1, în caietul de sarcini pct. 4.2 si anexele 1-5 la caietul de sarcini.

Valoarea estimata fara TVA.: 348.000 euro.

II. 2. 2) Optiuni: nu.

II. 3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 3 luni începând de la data atribuirii contractului.

Sectiunea III. Informatii juridice, economice, financiare si tehnice.

III. 1) Conditii referitoare la contract.

III. 1.1) Depozite valorice si garantii solicitate:

650 euro pentru Lot 1; 600 euro pentru Lot 2; 750 euro pentru Lot 3; 600 euro pentru Lot 4; 880 euro pentru Lot 5; Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.

III. 1. 2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante:

Fonduri comunitare nerambursabile (Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH 19.1. / Ordin de plata.

III. 1. 3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul: asociere legalizata, cu desemnarea unui lider al asocierii.

III. 1. 4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale: nu.

III. 2) Conditii de participare.

III. 2. 1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la înscrierea în registrul comertului sau al profesiei.

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.

Declaratie privind eligibilitatea;

- Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia.

- Cazier judiciar pentru persoana / persoanele autorizate: reprezentantul / reprezentantii legali ai operatorului economic si pentru persoanele împuternicite sa semneze oferta.

- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent.

- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea îsi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.

- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.

- Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele în care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).

- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).

- Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 ale O.U.G. nr. 34/2006.

Încadrarea în una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.

III. 2. 2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

2.2.1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici împreuna - în cazul asocierii).

2.2.2. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici împreuna).

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):

2.2.1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici împreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie mai mare de: Lot 1 S.P.F. Brodina - 65.000 euro, Lot 2 sediu IJPF Suceava - 60.000 euro, Lot 3 PTF Vicsani - 75.000 euro, Lot 4 S.P.F. Oancea - 60.000 euro, Lot 5 S.P.F. Românesti - 88.000 euro. Daca se depune o oferta pe mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantului va fi cel putin suma valorilor minime solicitate mai sus pentru fiecare lot Ofertat. 2.2.2. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici împreuna) trebuie sa fie pozitiva pentru anii: 2005, 2006, 2007.

III. 2. 3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.

2.3.1. Experienta similara a ofertantului.

2.3.2. Cerinte privind personalul ofertantului.

2.3.3. Standarde de asigurare a calitatii. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e).

2.3.1. Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii împreuna) a finalizat în ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) cel mult 3 contracte în domeniul proiectarii de constructii civile, instalatii sanitare, termice, electrice, gaze si curenti slabi, valoarea cumulata a acestor proiecte (participarea ofertantului) fiind de minimum: 32.000 euro - pentru

Lot 1 S.P.F. Brodina; - 30.000 euro - pentru Lot 2 sediul IJPF Suceava - 37.000 euro - pentru Lot 3 P.T.F. Vicsani; 30.000 euro - pentru Lot 4 S.P.F. Oancea; - 44.000 euro - pentru Lot 5 S.P.F. Românesti.

2.3.2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreuna) trebuie sa dispuna de 2 experti cheie pentru fiecare din cele 5 loturi, în domeniile solicitate în caietul de sarcini (arhitectura, instalatii pentru constructii), precum si de un numar variabil de experti non cheie (de la 3 la 5, în functie de complexitatea activitatilor) care sa acopere domeniile indicate în caietul de sarcini, pentru fiecare lot în parte: - arhitectura, instalatii termice, instalatii sanitare, instalatii curenti slabi, rezistenta si stabilitate în constructii CV-urile altor experti nu vor fi examinate înainte de semnarea contractului. Acestea nu trebuie sa fie incluse în oferta tehnica. Prestatorul va selecta alti experti în baza profilurilor identificate în caietul de sarcini.

2.3.3. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, în domeniul proiectului. În cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie sa fie îndeplinita cel putin de liderul asocierii.

III. 2. 4) Contracte rezervate: nu.

III. 3) Conditii specifice pentru contractele de servicii.

III. 3. 1) Prestarea serviciilor în cauza este rezervata unei anumite profesii: nu.

III. 3. 2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabil pentru prestarea serviciilor respective: nu.

Sectiunea IV: Procedura

IV. 1) Tipul procedurii

IV: 1. 1) Tipul procedurii: licitatie deschisa.

IV. 2) Criterii de atribuire

IV. 2. 1) Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.

IV. 2. 2) Se va organiza o licitatie electronica: nu.

IV. 3) Informatii administrative.

IV. 3. 1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:

IV. 3. 2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract: da.

Anunt de intentie.

Numarul anuntului în JO: 2008/S105-140962 din 31.05.2008.

IV. 3. 3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (în cazul unui dialog competitiv).

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008, 8.00.

Documente de plata: nu.

IV. 3. 4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 29.10.2008, 10.00.

IV. 3. 6) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare a candidatilor selectati.

IV. 3. 6) Limba sau limbile în care poate fi redactata oferta sau cererea de participare: româna.

IV. 3. 7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa îsi mentina oferta: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).

IV. 3. 8) Conditii de deschidere a ofertelor:

Data: 29.10.2008, 12.00.

Locul: Bucuresti, bd. Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sectorul 3.

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da.

Comisia de evaluare si reprezentantii împuterniciti ai ofertantilor.

Sectiunea VI: Informatii suplimentare.

VI. 1) Contractul este periodic: nu.

VI. 2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: da.

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen - Proiectul RO FSCH 19.1. Modernizarea si ajustarea /reconfigurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe.

VI. 3) Alte informatii:

VI. 4) Cai de atac

VI. 4. 1) Organism competent pentru caile de atac: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe lânga Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, cod postai 030084, telefon (+4)021-310.46.41, email: office@cnsc.ro, fax (+4) 021-310.46.42, adresa internet (URL): www.cnsc.ro.

Organism competent pentru procedurile de mediere.

Ministerul Economiei si Finantelor - Oficiul de Plati si Contractare PHARE, adresa postala: Bucuresti, bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sectorul 3, cod postal 030669, telefon (+40)21.326.55.55, interior 614, e-mail: oana.arat@mfinante.ro, fax (+40)21/326.87.30; (+40)21.326.87.09; adresa internet (URL): http://cfcu.mfinante.ro.

VI. 4. 2) Utilizarea cailor de atac.

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac.

Conform art. 272 alin. (2), (5) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

VI. 4. 3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac. Ministerul Economiei si Finantelor - Oficiul de Plati si Contractare PHARE, adresa postala: Bucuresti, bd. Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sectorul 3, cod postal 030669, telefon (+40)21.326.55.55, interior 614, e-mail: oana.arat@mfinante.ro, fax (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, adresa internet (URL): http://cfcu.mfinante.ro.

VI. 5) Data expedierii prezentului anunt catre SEAP: 12.09.2008, ora 11.40.

(10/77.688)

Publicat în Monitorul Oficial cu numarul 350 din data de 19 septembrie 2008