ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII
Spații de învatamânt-proiectare
Anunț de participare nr. 52263/15.05.2008.
Data transmiterii în SEAP: 13.05.2008, h = 17.09
Data acceptării ANRMAP: 14.05.2008, h = 12.18
Data trimiterii la OJ: 14.05.2008
Data publicării în SEAP: 15.05.2008, h = 01.30.
1. Denumirea autorității contractante: Universitatea "Constantin Brâncuși" Târgu Jiu, Bd. Republicii nr. 1, județul Gorj, tel. 0253214307, fax 0253215794, e-mail: univ@utgjiu.ro.
3. Procedura de atribuire aplicată: licitație deschisă.
4. Locul de livrare a serviciilor: Universitatea Constantin Brâncuși Târgu Jiu, Bd. Republicii nr. 1.
5. Natura serviciilor: proiectare pentru obiectivul de investiție spații de învățământ în Campusul Universitar Debarcader Tg-Jiu, cod CPV 74222000-1.
6. Cantitatea de servicii care trebuie furnizată:
Proiect pentru obiectivul de investiție spații de învățământ în Campusul Universitar Debarcader Tg-Jiu -1 bucată.
7. Opțiunea de achiziționare de servicii similare: nu este cazul.
10. Termenul de finalizare sau durata contractului: 90 zile de la data atribuirii contractului.
11. Nu se admit oferte alternative.
12. Documentația de atribuire se poate obține de la Universitatea "Constantin Brâncuși" Târgu Jiu, Bd. Republicii nr. 1, Serviciul achiziții publice, în urma unei solicitări scrise.
13. Costul unui exemplar al documentației de atribuire: 20 lei. Condiții de plată: numerar la casieria instituției.
14. a) Termenul limită de primire a ofertelor: 9.07.2008, ora 12.00.
b) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universității "Constantin Brâncuși" Târgu Jiu, Bd. Republicii nr. 1, județul Gorj.
c) Ofertele vor fi redactate în limba română.
15. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 10.07.2008, ora 12.00 Universitatea "Constantin Brâncuși" Târgu Jiu, Bd. Republicii nr. 1, județul Gorj.
16. Se solicită: garanție de participare în cuantum de 18.000 lei.
17. Modalități principale de finanțare și de plată:
- finanțare: alocații bugetare;
- plată: ordin de plată prin Trezorerie.
18. Se acceptă asociere sau subcontractare.
19. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici: conform fișei de date a achiziției.
20. Criterii de calificare privind situația economico-financiară, precum și capacitatea tehnică și profesională a operatorilor economici: conform fișei de date a achiziției.
22. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
23. Criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut în condițiile respectării în totalitate a prevederilor caietului de sarcini.
24. Data transmiterii anunțului de participare către MONITORUL OFICIAL R.A.: 19.05.2008.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 228 din data de 22 mai 2008