Refacere documentatie de urbanism faza plan urbanistic general 26.03.2008
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII
1. Denumirea, adresa, numărul de telefon și de fax, adresa de e-mail, ale autorității contractante: Primăria Municipiului Hunedoara, Hunedoara, Bd. Libertății nr. 17, județul Hunedoara, tel. 0254/716322, fax 0254/716087, e-mail: info@mail.primariahd.ro, cod fiscal: 2127028, în calitate de autoritate contractantă.
2. Forma contractului: contract servicii
3. Procedura de atribuire aplicată: licitație deschisă.
4. Locul execuției lucrărilor: Hunedoara, Bd. Libertății nr. 17, județul Hunedoara.
5. Natura și dimensiunea lucrărilor, caracteristicile generale ale lucrării, codul/codurile CNP "Refacerea documentației de urbanism faza plan urbanistic general parte scrisă și desenată, precum și Regulamentul local de urbanism aferent" cod CPV: 74251000-3
6. Termenul de finalizare sau durata contractului - 7 luni de la data semnării contractului.
7. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative - nu se admit oferte alternative.
8. Documentația de atribuire se poate obține: Primăria municipiului Hunedoara, Bd. Libertății nr. 17, Birou urbanism camera nr. 21, persoană de contact Bilei Lucian, telefon 0254/712877/tasta 1, în urma unei solicitări a fiecărui operator economic interesat. Solicitările de participare la procedura de atribuire transmise prin fax trebuie să fie confirmate printr-o scrisoare transmisă prin poștă sau prin mijloace electronice, în termen de 4 zile de la transmitere.
9. Costul unui exemplar din documentația de atribuire este de 50 lei și se achită fie la casieria autorității contractante, fie prin livrare în contul Primăriei Hunedoara, deschis la Trezoreria Hunedoara: RO62TERZ3675006XXX00050.
10. Termenul de solicitare a clarificărilor: 2.05.2008, ora 15.00.
11. Termenul de depunere a ofertelor 13.05.2008, ora 14.00.
12. Adresa la care se transmit ofertele: Birou Urbanism, camera nr. 21, Primăria municipiului Hunedoara, Bd. Libertății nr. 17, după înregistrare la camera nr. 28 Biroul administrativ.
13. Limba de redactare a ofertelor: limba română.
14. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 14.05.2008, ora 11.00, la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, Bd. Libertății nr. 17, județul Hunedoara.
15. Garanții solicitate: 10.000 lei - garanția de participare care se va constitui prin virament în contul RO62TREZ3675006XXX000050 Trezoreria Hunedoara;
- garanția de bună execuție în cuantumul prevăzut în documentația de atribuire.
16. Modalități principale de finanțare și de plată:fonduri de la bugetul local.
17. Forma juridică în care trebuie să se legalizeze asocierea grupului de ofertanți cărora li s-a atribuit contractul de servicii: asociere în forma stabilită de lege.
18. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici: conform prevederilor art. 180 și art. 182 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 și alte certificate cerute prin documentația de atribuire.
19. Criterii de calificare privind situația economico-financiară, precum și capacitatea tehnică și profesională a operatorilor economici: se solicită documente privind capacitatea de exercitare a activității profesionale, situație economică și financiară, capacitatea tehnică și profesională, asigurarea calității.
20. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 80 zile.
21. Criteriul de atribuire a contractului: "Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic".
22. Denumirea organismului completării de rezolvare a contestațiilor: Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor sau Tribunalul Hunedoara Deva.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 174 din data de 24 martie 2008