Prima paginăAnunțurimartie 2008 › Anunt achizitii publice 19.03.2008
19 martie 2008

Anunt achizitii publice 19.03.2008

Stimate colege,
Stimati colegi,
 
Transmitem, alaturat, anunturi privind achizitii de servicii de proiectare.
 
Cu stima,
 
19 martie 2008
 
Secretar Executiv
arh. Cornelia Burcus
 
 
 

Proiectare si executie locuinte                                             18.03.2008

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE LUCRĂRI

Anunț de participare numărul 45522/7.03.2008.

Detaliu anunț

Stare: publicat.

Data transmiterii în SEAP: 5.03.2008, ora 9.13.

Data acceptării ANRMAP: 6.03.2008, ora 9.02.

Data trimiterii la OJ: 6.03.2008.

Data publicării în SEAP: 7.03.2008, ora 1.30.

Trimitere la OJ: da.

SECȚIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTĂ

1.1. Denumirea, adresa și punct(e) de contact: Orașul Voluntari

Adresa poștală: Voluntari, Bd. Voluntari nr. 74, județul Ilfov, cod poștal 077190, punct(e) de contact: Carmen Marian Gavrilă, telefon 0215692366, e-mail: investitii@primaria-voluntari.ro, fax 021270.4644, adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro.

1.2. Tipul autorității contractante și activitatea principală (activitățile principale)

Autoritate regională sau locală. Activitatea (activități)

- servicii generale ale administrațiilor publice. Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu.

SECȚIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

11.1. Descriere

11.1.1. Denumirea dată contractului de autoritatea contractantă.

Locuințe

II. 1.2. Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Lucrări

Proiectare și executare.

Locul principal de executare: Voluntari, Bd. Voluntari nr. 72A, județul Ilfov.

11.1.3. Anunțul implică: un contract de achiziții publice.

11.1.4. Informații privind acordul-cadru.

11.1.5. Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor: proiectare și execuție locuințe

II. 1.6. Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile) 74200000-1 - servicii de arhitectură, de inginerie, de construcții și servicii conexe de consultanță tehnică 45210000-2 - lucrări de construcții de clădiri

11.1.7. Contractul intră sub incidența acordului privind contractele de achiziții publice: nu.

11.1.8. împărțire în loturi: nu.

11.1.9. Vor fi acceptate variante: nu.

11.2. Cantitatea sau domeniul contractului

11.2.1. Cantitatea totală sau domeniului Proiectare și execuție de locuințe.

Valoarea estimată fără T.V.A.: între 4.500.000 și 5.000.000 euro.

11.2.2. Opțiuni: nu.

11.3. Durata contractului sau termenul pentru finalizare 12 luni începând de la data atribuirii contractului.

SECȚIUNEA III: INFORMAȚII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

111.1. Condiții referitoare la contract

III.1.1. Depozite valorice și garanții solicitate Scrisoare de garanție de participare în valoare de 370.000 RON.

111.1.2. Principalele modalități de finanțare și plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante: buget local.

111.1.3. Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul: subcontractare.

111.1.4. Executarea contractului este supusă altor condiții speciale: nu.

111.2. Condiții de participare

111.2.1. Situația personală a operatorilor economici, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în registrul comerțului sau al profesiei

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate.

Declarație privind eligibilitatea, declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 181, completarea form. B și certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor exigibile de plată a impozitelor și taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum și a contribuției pentru asigurările sociale de stat și de asigurare de accidente și boli profesionale care să ateste că firma ofertantă nu se înregistrează cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor de autoritățile competente din țară în care ofertantul este rezident.

111.2.2. Capacitatea economică și financiară

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate.

- informații generale;

- obligații contractuale în desfășurare;

- bilanț contabil;

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

- completare formular fișă de informații generale; informații privind obligațiile contractuale în desfășurare; bilanțul contabil la 31.12.2007.

111.2.3. Capacitatea tehnică

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate

- informații privind capacitatea tehnică;

- informații privind subcontractanții;

- experiența similară;

- recomandări;

- resurse umane;

- standarde de asigurare a calității. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

- lista principalelor lucrări în ultimii 5 ani: completare formular din documentația de atribuire; se va prezenta fișa de informații privind experiența similară; recomandare pentru fiecare lucrare în parte-efectivele medii ale personalului angajat și personalului de conducere; certificate ISO 9001, Iso 14001, OHSAS 18001.

111.2.4. Contracte rezervate: nu.

111.3. Condiții specifice pentru contractele de servicii

111.3.1. Prestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii: nu.

111.3.2. Persoanele juridice au obligația să indice numele și calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiv: da.

SECȚIUNEA IV: PROCEDURA

IV. 1. Tipul procedurii

IV 1.1. Tipul procedurii Licitație deschisă.

IV.2. Criterii de atribuire

IV.2.1. Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce privește:

- criterii enunțate în caietul de sarcini, în invitația de a prezenta o ofertă sau de a participa la negociere sau în documentul descriptiv.

IV.2.2. Se va organiza o licitație electronică: nu.

IV.3. Informații administrative

IV.3.1. Număr de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă

IV.3.2. Anunțuri publicate (anunț publicat) anterior privind același contract: nu.

IV.3.3. Condiții de obținere a caietului și a documentației suplimentare (cu excepția unui SAD) sau a documentului descriptiv (în cazul unui dialog competitiv).

Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 2.04.2008, ora 16.00.

Documente de plată: da.

Prețul: 200 RON.

Condiții și modalitate de plată: la casieria unității contractante.

IV.3.4. Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 7.04.2008, ora 10.00.

IV.3.5. Data transmiterii invitațiilor de prezentare de oferte sau de participare a candidaților selectați

IV.3.6. Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea de participare: limba română.

IV.3.7. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta

90 de zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).

IV.3.8. Condiții de deschidere a ofertelor

Data: 7.04.2008, ora 11.00.

Locul: la sediul autorității contractante.

Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da.

Împuterniciții ofertanților.

SECȚIUNEA VI: INFORMAȚII SUPLIMENTARE

VI. 1. Contractul este periodic: nu.

VI.2. Contractul se înscrie într-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare: nu.

VI.3. Alte informații

VI.4. Căi de atac

Vl.4.1. Organism competent pentru căile de atac

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor

Adresa poștală: București, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, cod poștal 030084, telefon 021/310.46.41, e-mail: office@cnsc.ro, fax 021/310.46.41.

Organism competent pentru procedurile de mediere

Curtea de Apel

Adresa poștală: București, Splaiul Independenței nr. 5, sectorul 4, cod poștal 010873.

VI.4.2. Utilizarea căilor de atac

Precizări privind termenul (termenele) de exercitare a căilor de atac.

VI.4.3. Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac

Biroul Juridic

Adresa poștală: Voluntari, Bd. Voluntari nr. 74, cod poștal 077190, telefon 0215692366, fax 0212704644.

VI.5. Data expedierii prezentului anunț: 5.03.2008, ora 9.13.

(16/72.609)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 164 din data de 14 martie 2008