LICITATIE DESCHISA: P.U.G. SIBIU 2009
publicat in Monitorul Oficial nr.141 din 26/02/2008
Autoritatea contractantă: Municipiul Sibiu, cod fiscal 4270740, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, cod poștal 550178, telefon 0040 0269/20.88.00, fax 0040 269/20.88.11, e-mail: primarie@sibiu.ro.
Contractul de achiziție publică nu este rezervat atelierelor protejate iar executarea acestuia nu este prevăzută în cadrul unui program de angajare protejată.
Procedura de atribuire aleasă: licitație deschisă.
Nu se va încheia un acord-cadru.
Nu va fi utilizat un sistem dinamic de achiziție.
Nu se va aplica licitație electronică [(conform prevederilor de la art. 161 lit. a)].
Forma contractului: contract de prestări servicii.
Locul prestării serviciilor: Municipiul Sibiu.
Categoria și descrierea serviciilor care urmează să fie prestate: servicii de proiectare specializată, cod CPV 7484000-9, Plan Urbanistic General 2009.
Cantitatea serviciilor care trebuie prestate: servicii, având ca obiect Elaborarea Planului Urbanistic General 2009.
Opțiunea de achiziționare a unor servicii noi similare: nu este cazul.
Termenul de finalizare sau durata contractului de prestări servicii: 16 luni (de la semnarea contractului de către ambele părți).
Nu se admite depunerea de oferte alternative.
Documentația de atribuire se poate ridica de la sediul autorității contractante, Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, camera 224, etaj II, tel. 0269/208881, e-mail: investitii@sibiu.ro.
Costul documentației este 40,00 lei.
Limba în care trebuie redactată oferta: limba română.
Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: împuterniciții ofertanților.
Deschiderea ofertelor va avea loc în 16.04.2008, ora 12.00.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 16.04.2008, ora 10.00.
Ofertele se vor depune la registratura Primăriei Municipiului Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2.
Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul autorității contractante, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, sala de presă, etajul II, camera 213.
Se solicită garanția de participare în cuantum de 23.597,00 lei, iar garanția de bună execuție va fi de 10% din valoarea contractului, fără T.V.A.
Finanțarea contractului va fi asigurată de la bugetul local.
Forma juridică pe care trebuie să o ia asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul: contract de asociere legalizat, cu desemnarea liderului de asociere.
Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici care pot atrage după sine excluderea:
Documente din care să rezulte că ofertantul nu se încadrează în situațiile prevăzute la art. 180 și art. 181 din Ordonanța de urgență nr. 34/2006.
Certificate constatatoare privind plata taxelor și a impozitelor la bugetul de stat și la bugetul local, care să ateste situația la zi (documentele se vor prezenta în original sau în copie legalizată).
Certificat emis de Oficiul registrului comerțului, valabil la data deschiderii ofertei (documentul se va prezenta în original sau copie legalizată), certificat unic de înregistrare.
Criterii de calificare privind situația economico-financiară precum și capacitate tehnică și profesională a operatorilor economici:
a) bilanțul la 31.12.2008 (vizat de D.G.F.P.);
b) balanța de verificare pe luna februarie 2008 (semnată și ștampilată);
c) informații generale privind operatorul economic.
Lista cu principalele servicii prestate în ultimii 3 ani.
Recomandări din partea a 3 beneficiari - persoane juridice sau instituții (model propriu).
Recomandarea trebuie să precizeze următoarele aspecte:
- modul de îndeplinire a obligațiilor contractuale pe parcursul derulării contractului;
- dacă au fost înregistrate neconformități care au condus la refaceri parțiale/totale ale prestațiilor.
Recomandările vor viza un număr de minimum 3 specialiști din echipă.
Recomandările vor fi vizate și ștampilate.
Resurse tehnice - declarație care conține informații privind dotările specifice și echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul/ofertantul se angajează să le utilizeze pentru îndeplinirea contractului.
Resurse umane: declarație care conține informații privind numărul mediu, în ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum și persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului (numele, funcția, atribuțiile).
Declarația va fi însoțită de C.V.-urile persoanelor direct responsabile cu îndeplinirea contractului.
Calificarea persoanelor direct responsabile de contract trebuie să fie de minimum 5 specialiști în arhitectură și urbanism, din care 3 cu specializare arhitectură.
Pentru persoana care va avea calitatea de șef de proiect se va anexa certificatul de atestare eliberat de Registrul Urbaniștilor din România, litera D (Plan Urbanistic General).
Ofertantul va prezenta o listă (model propriu) cu obligațiile contractuale în desfășurare. Lista va conține cel puțin următoarele date referitoare la: numărul și data contractului, durata și valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul.
Dacă este cazul se va face referire cu privire la subcontractanții și specializarea acestora.
Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
Criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut.
La deschiderea ofertelor trebuie să fie prezentate toate documentele solicitate de către autoritatea contractantă. Nu se acceptă completarea ulterioară a documentelor.
Denumirea și adresa organismului competent de rezolvare a contestațiilor:
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, cu sediul în București, str. Stavropoleos, nr. 6, sectorul 3, cod poștal 030084, e-mail: office@cncs.ro, telefon 021/3104641, fax 021/3104642.
Nu a fost publicat un anunț de intenție.
Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 22.02.2008.
(1/71.769)
----