Modernizare Pasaj Universitate
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE LUCRĂRI
Anunț de participare numărul 40016/28.11.2007
Data transmiterii în SEAP: 27.11.2007 17:11
Data acceptării ANRMAP: 28.11.2007 9:43
Data publicării în SEAP: 28.11.2007 9:43
Secțiunea I: Autoritatea contractantă
1.1. Denumirea, adresa și puncte de contact:
Administrația Străzilor București
Adresa poștală: București, Domnița Ancuța nr. 1, sectorul 1, cod poștal 010941, sectorul 1, Punct(e) de contact: Emil Șerbănescu, telefon 021/313.81.70, e-mail: admstrpmb@yahoo.com, fax 021/313.81.70, adresa internet(URL): Domnița Ancuța nr. 1, sectorul 1
I.2) Tipul autorității contractante și activitatea principală (activitățile principale)
Autoritate regională sau locală
- Servicii generale ale administrației publice
Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante Nu
Secțiunea II: Obiectul contractului
11.1.1) Denumirea dată contractului de autoritatea contractantă Modernizare Pasaj Universitate
11.1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Locul principal de executare: București, intersecția dintre bd. Regina Elisabeta, bd. Carol, bd. N. Bălcescu, bd. I. C. Brătianu
Un contract de achiziții publice
11.1.4) Informații privind acordul cadru
11.1.5. Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor
Proiectare proiect tehnic și detalii de execuție și execuție lucrări la obiectivul de investiții Modernizare Pasaj Universitate
11.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile) 45221200-4 - Lucrări de construcții de tuneluri, puțuri și pasaje subterane
74200000-1 - Servicii de arhitectură, de inginerie, de construcții și servicii conexe de consultanță tehnică
11.1.7) Contractul intră sub incidența acordului privind contractele de achiziții publice
11.1.8) împărțire în loturi Nu
11.1.9) Vor fi acceptate variante Nu
11.2) Cantitatea sau domeniul contractului
11.2.1) Cantitatea totală sau domeniul
Proiectare proiect tehnic și detalii de execuție și execuție lucrări la obiectivul de investiții Modernizare Pasaj Universitate
Valoarea estimată fără TVA: 3,918,268 euro
achiziționarea de noi lucrări similare în conformitate cu art. 122, lit. J din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni începând de la data atribuirii contractului
Secțiunea III: Informații juridice, economice, financiare și tehnice
111.1) Condiții referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice și garanții solicitate 133000 lei - garanție de participare
III 1.2) Principalele modalități de finanțare și plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante
111.1.3) Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul
111.1.4) Executarea contractului este supusă altor condiții speciale
111.2) Condiții de participare
111.2.1) Situația personală a operatorilor economici, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în registrul comerțului sau al profesiei
Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate
declarația de eligibilitate, certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor exigibile de plată a impozitelor și taxelor, certificat constatator emis de ORC
111.2.2) Capacitatea economică și financiară
Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, bilanț contabil 2006, lichiditate, solvabilitate
- declarația privind principalele lucrări executate în ultimii 5 ani;
Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate
experiența similară, recomandări, procese-verbale la terminarea lucrărilor, resurse umane, resurse tehnice, ISO 9001, ISO 14001
111.2.4) Contracte rezervate Nu
111.3) Condiții specifice pentru contractele de servicii
111.3.1) Prestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii
111.3.2) Persoanele juridice au obligația să indice numele și calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
IV. 1.1) Tipul procedurii Licitație deschisă
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce privește
- criteriile menționate în continuare
3. Programul calității propus pentru execuția lucrării 5%
4. Programul de mediu propus pentru execuția lucrării 5%
5. Resursele umane ale proiectantului 5%
6. Caracteristici tehnice și funcționale ale proiectului tehnic 15%
IV.2.2) Se va organiza o licitație electronică
IV.3) Informații administrative
IV.3.1) Număr de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă
IV.3.2) Anunțuri publicate (anunț publicat) anterior privind același contract
IV.3.3) Condiții de obținere a caietului de sarcini și a documentației suplimentare (cu excepția unui SAD) sau a documentului descriptiv (în cazul unui dialog competitiv)
Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2007 14:00
IV.3.4) Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
IV.3.5) Data transmiterii invitațiilor de prezentare de oferte sau de participare candidaților selectați
IV.3.6) Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea de participare
IV.3.7) Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
IV.3.8) Condiții de deschidere a ofertelor
Locul: Administrația Străzilor, București, str. Domnița Ancuța nr. 1, sectorul 1, corp A
Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare și reprezentanții legali sau împuterniciții ofertanților
Secțiunea VI: Informații suplimentare
VI. 1) Contractul este periodic
VI.2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare
Vl.4.1) Organism competent pentru căile de atac
Consiliu Național de Soluționare a Contestațiilor
Adresa poștală: București, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, cod poștal 030084, telefon 021/310.46.41, fax 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Adresa poștală: București, șos. Olteniței nr. 107-111, sectorul 4, cod poștal 041304, telefon 021/332.10.60
Vl.4.2) Utilizarea căilor de atac
Precizări privind termenul (termenele) de exercitare a căilor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac
Serviciul Juridic - Administrația Străzilor
Adresa poștală: București, Domnița Ancuța nr. 1, sectorul 1, cod poștal 010941, sectorul 1, telefon 021/313.81.70, fax 021/313.81.70
VI.5) Data expedierii prezentului anunț în SEAP: 27.11.2007 17:11
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 984 din data de 4 decembrie 2007
Studiu de fezabilitate si proiectare sediu
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII
1. Universitatea de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa",cod fiscal 4701100, cu sediul în Iași, Str. Universității nr. 16, tel. 0232.210.582, fax 0232.210.582.
Cod IBAN: RO66TREZ406504601X000729; Cod fiscal: 4701100.
2. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: licitație deschisă.
Tipul contractului pentru care sunt solicitate ofertele: contract servicii.
3. Locul de livrare a serviciilor: serviciul tehnic al U.M.F. Iași.
4. Natura serviciilor care urmează să fie achiziționate: Servicii de proiectare "studiu de fezabilitate și proiectare sediu
facultate de medicină dentară și bază sportivă, cod CPV 74222000-1.
5. Cantitatea de produse care trebuie furnizată: conform caietului de sarcini. Operatorii economici vor depune oferta pentru toate serviciile solicitate.
6. Opțiunea de achiziționare a unor cantități suplimentare: nu.
7. Termenul de finalizare sau durata contractului: 60 de zile de la atribuirea contractului.
8. Nu se acceptă oferte alternative.
9. Documentația de atribuire se poate obține de la sediul Universității de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa"lași, Str. Universității nr. 16, Serviciul Tehnic, tel. 0232.210582, fax: 0232/210582.
10. Costul și condițiile de plată în vederea obținerii documentației: 30 lei care vor fi achitați la casieria unității.
11. a) Termenul limită de primire a ofertelor: 10.01.2008, ora 10.00;
b) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa", Iași, Str. Universității nr. 16, Registratura;
c) Limba în care trebuie redactate ofertele: limba română;
12. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 10.01.2008, ora 12.00, Serviciul Tehnic.
13. Garanția de participare solicitată: conform fișei de date. Se constituie prin scrisoare de garanție bancară sau ordin de plată.
14. Modalități principale de finanțare și de plată: venituri proprii.
15. Persoanele admise la licitație: persoane juridice.
16. Informațiile privind condițiile de eligibilitate precum și cerințele minime privind capacitatea economico-financiară pe care trebuie să le îndeplinească candidatul se regăsesc în documentația de atribuire.
17. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile.
18. Criteriul de atribuire a contractului: "cea mai avantajoasă oferta economică".
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 984 din data de 4 decembrie 2007
Studiu de fezabilitate si proiectare camin
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII
1. Universitatea de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa",cod fiscal 4701100, cu sediul în Iași, Str. Universității nr. 16, tel. 0232.210.582, fax 0232.210.582.
Cod IBAN: RO66TREZ406504601X000729; Cod fiscal: 4701100.
2. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: licitație deschisă.
Tipul contractului pentru care sunt solicitate ofertele: contract servicii.
3. Locul de livrare a serviciilor: serviciul tehnic al U.M.F. Iași.
4. Natura serviciilor care urmează să fie achiziționate: Servicii de proiectare "studiu de fezabilitate și proiectare cămin
cu capacitate de 160 locuri, cod CPV 74222000-1.
5. Cantitatea de produse care trebuie furnizată: conform caietului de sarcini. Operatorii economici vor depune oferta pentru toate serviciile solicitate.
6. Opțiunea de achiziționare a unor cantități suplimentare: nu.
7. Termenul de finalizare sau durata contractului: 60 de zile de la atribuirea contractului.
8. Nu se acceptă oferte alternative.
9. Documentația de atribuire se poate obține de la sediul Universității de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa"lași, Str. Universității nr. 16, Serviciul Tehnic, tel. 0232.210582, fax: 0232/210582.
10. Costul și condițiile de plată în vederea obținerii documentației: 30 lei care vor fi achitați la casieria unității.
11. a) Termenul limită de primire a ofertelor: 10.01.2008, ora 10.00;
b) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa", Iași, Str. Universității nr. 16, Registratura;
c) Limba în care trebuie redactate ofertele: limba română;
12. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 10.01.2008, ora 13.00, Serviciul Tehnic.
13. Garanția de participare solicitată: conform fișei de date. Se constituie prin scrisoare de garanție bancară sau ordin de plată.
14. Modalități principale de finanțare și de plată: venituri proprii.
15. Persoanele admise la licitație: persoane juridice.
16. Informațiile privind condițiile de eligibilitate precum și cerințele minime privind capacitatea economico-financiară pe care trebuie să le îndeplinească candidatul se regăsesc în documentația de atribuire.
17. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile.
18. Criteriul de atribuire a contractului: "cea mai avantajoasă oferta economică".
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 984 din data de 4 decembrie 2007